|Контроль якості

Кожен клієнт, який розмістив замовлення в нашій системі, отримує персонального менеджера. Цей співробітник бере на себе функцію контролю над усіма етапами виконання проекту, включаючи:

  • індивідуальний розрахунок вартості;
  • підготовка технічного завдання та його подальше узгодження з замовником;
  • вписування замовлення безпосередньо в робочу структуру підрозділів;
  • складання графіка етапів виконання з термінами.

Вся взаємодія між клієнтом і елементами системи в подальшому відбувається через менеджера.

Нове замовлення вноситься в структуру роботи підрозділу, і керівник визначає кожен окремий етап. Це необхідно для складання графіка виконання окремих пунктів проекту. У разі, коли в певний етап необхідно внести коректування, замовник повідомляється через прикріпленого менеджера для узгодження цих змін.

Замовник має право відвідувати виробництво для перевірки ходу виконання і дотримання зазначених раніше термінів. Для цього необхідне узгодження з менеджером, який може дати інформацію про хід проекту, його поточний стан і дати відповіді на інші питання, що цікавлять клієнта.

Для виключення браку і виявлення недоліків, після повного завершення роботи над конструкцією проводиться тестування на технологічному стенді. У разі виявлення невідповідностей з проектом вони усуваються, щоб виключити ймовірність поломки на етапі монтажу. Після підтвердження відповідності якості проводиться упаковка в поліетиленову плівку, і в такому вигляді конструкція відправляється далі в пункт замовника.

На виготовлені конструкції поширюється гарантія на 1 рік. Фактичний ресурс може становити до 10 років, якщо за нею правильно доглядати і робити своєчасне обслуговування. Деякі елементи, на кшталт люмінесцентних ламп, володіють ресурсом служби, тому підлягають плановій заміні на новий. Детальні умови гарантійних зобов’язань розписані в супровідному документі.

У разі виявлення клієнтом недоліків вже після прийняття конструкції і введення її в експлуатацію, претензії приймаються в офіційній формі, за допомогою відправки електронного листа прикріпленому менеджеру. Воно повинно містити детальні фотографії елементів і всього виробу, а також опис проблеми. Претензія буде розглянута, і в разі згоди, що дана поломка потрапляє під гарантійні умови, проводиться ремонт елемента або усунення несправності в роботі.

Залишилися питання?



    4355

    Задоволених клієнтів

    2458

    Консультацій

    5234

    Готових проектів

    10

    Років досвіду